30 Temmuz 2015 Perşembe

Makarna Mozarella

Mozarella Makarna



Kaç Kişilik: 2-4
Hazırlama: 5dk
Pişirme: 10dk






Mozarella Makarna Tarifi'nin Malzemeleri

  • 500 gram makarna
  • Haşlamak için kaynar tuzlu su
Sos için:
  • 400 ml domates püresi
  • 200 g minik mozarella
  • 1 soğan
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 yemek kaşığı tabasco sosu
  • Kuru maydanoz, nane, tuz ve karabiber

Mozarella Makarna Tarifi'nin Yapılışı

Makarnamızı haşlayıp süzüyoruz ve isteğe göre tereyağı ile kavuruyoruz. Sosumuz için ben ilk soğanı blendırdan geçirip püre haline getirdim. Zeytinyağını tavamda kızdırıp salçayı ekledim ve az kavurmaya başladım. Püre domatesimi de ekleyip karıştırdım. Tabasco sosumu ve baharatları ekleyip kısık ateşte kaynamaya bıraktım. Sos kaynayınca içine minik mozarellayı ekledim ve sıcak makarnamı servis tabağıma koyup sosladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder